Отговори на често задаваните въпроси ще откриете в нашите ЧЗВ за гаранция all-inclusive или за пълен ремонт.

Детайли за пълния ремонт
Възлагане на ремонт
Festool оторизиран сервиз:
Официалният сервизен партньор за гаранционни и извънгаранционни ремонти на Festool за България от 1 юни 2020 г. е FESTOOL CZ s.r.o. (Чехия, гр. Чешка Липа ). Ако Вашата Festool машина се нуждае от ремонт, моля, занесете я на най-близкия партньор на Festool (кликнете тук, за да видите оторизираните търговци в България). Всички наши търговци са в контакт с новия сервизен партньор в Чешка липа и ще изпратят Вашата машина до сервиза. Ако имате въпроси, моля, свържете се с нашите Festool търговски представители в България: г-жа Дочка Веселинова (+359 888 574208; dochka.veselinova@festool.bg) или г-н Петър Янков (+359 888989917; petar.yankov@festool.bg)
Уреждане на ремонта
Когато Вашата машина пристигне в сервиза, ние проверяваме дали е в гаранционен срок. Ако Вашата машина е регистрирана за гаранция all-inclusive и е в гаранционен срок, тo:
1. Вие ще се възползвате от нашия безплатен ремонт;
2. Ремонтът тогава е напълно безплатен за Вас - ние поемаме и транспортните разходи от Вас до нашия сервиз и обратно.
Ако Вашата машина е извън гаранционен срок, след анализ на дефекта ще получите предварителна оценка на разходите.
- Гаранцията all-inclusive важи за всички регистрирани в срок от 100 дни след покупката машини на Festool. Прилагат се гаранционните условия на Festool, които могат да се видят на www.festool.bg/service.
- "Цялостен ремонт, безплатно" важи и за акумулаторни батерии и зарядни устройства, но не за други консумативи и принадлежности и разглобени уреди, както и за щети поради неправомерна употреба, използване на неоригинални части и при постоянна употреба водеща до силно износване.